Kariera

Firma SELS może poszczycić się 30-letnim doświadczeniem w dziedzinie automatyki przemysłowej. Jesteśmy producentem czujników zbliżeniowych oraz dystrybutorem produktów renomowanych firm. Nasza wieloletnia, konsekwentna i twórcza praca nad rozwojem firmy jest powodem do uznania nas za stabilnego i wiarygodnego partnera.

Zatrudniamy pracowników różnych specjalizacji: inżynierów, techników, przedstawicieli regionalnych, specjalistów ds. sprzedaży i marketingu.

Aktualnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Doradca techniczno-handlowy

Region: Wielkopolska

Opis stanowiska:

  • Sprzedaż i doradztwo techniczne w zakresie produktów i rozwiązań z dziedziny automatyki przemysłowej.
  • Pozyskiwanie nowych Klientów i rynków oraz rozwijanie i utrzymywanie współpracy z dotychczasowymi Klientami.
  • Odpowiedzialność za przydzielony region, analiza sytuacji rynkowej, zwiększanie sprzedaży produktów.
  • Praca w terenie.

Wymagania:

  • Wykształcenie techniczne (elektryczne, elektronicznie lub pokrewne).
  • Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży (kontakty z Klientami, przygotowywanie ofert i prezentacji, prowadzenie negocjacji handlowych).
  • Doświadczenie w branży i znajomość rynku automatyki przemysłowej.
  • Umiejętność pozyskiwania nowych klientów i projektów.
  • Umiejętność planowania i realizacji działań sprzedażowych.
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca korzystanie z dokumentacji technicznej oferowanych produktów.
  • Umiejętność samodzielnej organizacji pracy.
  • Otwartość, komunikatywność, kreatywność.
  • Łatwość nawiązywania kontaktów.
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Motywacyjny system wynagrodzeń.
  • Szkolenie w zakresie oferowanych produktów.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego.
  • Odpowiednie narzędzia pracy.

 

Asystent techniczny do działu sprzedaży (staż)

Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

  • Wsparcie działu sprzedaży – obsługa klientów, tłumaczenie dokumentacji technicznej, przygotowywanie ofert, analiza klientów.
  • Przygotowanie informacji technicznych o nowych produktach dla działu marketingu.
  • Pozyskiwanie nowych klientów i rynków oraz rozwijanie i utrzymywanie relacji handlowych z dotychczasowymi klientami.
  • Wyjazdy w teren.

Wymagania:

  • Student/ka ostatniego roku studiów technicznych (elektryczne, elektronicznie lub pokrewne)
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca korzystanie z dokumentacji technicznej oferowanych produktów oraz prowadzenie korespondencji.
  • Znajomość pakietu MS Office.
  • Dobra organizacja pracy.
  • Motywacja i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań.
  • Otwartość, komunikatywność, kreatywność.
  • Łatwość nawiązywania kontaktów.
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Motywacyjny system wynagrodzeń.
  • Szkolenia w zakresie oferowanych produktów.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego.
  • Stabilne warunki zatrudnienia

Jeżeli jesteś zainteresowany naszą ofertą pracy, prosimy o przesyłanie aplikacji na adres mailowy: praca@sels.pl

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). 

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.